DALAM RINDU KAU TERSENYUM, DALAM PILU KAU SENTUH NADI CINTAKU

POSISI SEKS KAMASUTRA

>> Ahad, 30 Ogos 2009



Posisi Seks Kamasutra Duduk Amazon

Posisi duduk ini dipanggil posisi Amazon. Wanita akan duduk diatas paha lelaki secara menyamping dan memasukkan batang zakar ke dalam faraj. Dalam kedudukan ini wanita adalah dalam kawalan sama ada melalui kemutan vaginasewaktu batang masuk atau keluar masuk batang ke dalam faraj.

Dengan merapatkan pahanya, cengkaman terhadap batang zakar akan menjadi semakin kuat dan rangsangan terhadap bibir faraj semakin tinggi.

Walau bagaimanapun gerakan yang dapat dilakukan adalah terbatas. Sambil duduk lelaki dapat melakukan rangsangan terhadap buah dada dan biji kelentikuntuk meningkatkan kenikmatan. Posisi ini sesuai untuk lelaki yang cepat keluar air mani





Posisi Seks Kamasutra Duduk Dewi

Duduk dewi ini lembut dan sensual. Kedua pasangan dapat bercium dan saling meraba.

Wanita duduk diatas batang zakar dan melingkari pinggang pasangannya dengan kaki. Wanita juga dapat menggerakkan pinggulnya sehingga biji keletik dan depan depan faraj memperolehi rangsangan yang tinggi.

Posisi ini membolehkan kemasukkan yang dalam tetapi ia juga dapat manfaatkan kepada lelaki supaya lambat mengeluarkan mani.





Posisi Seks Kamasutra Duduk Gagak

Lelaki akan duduk di atas kerusi, sementara pasangannya dengan setengah berdiri di lantai, mengangkangi lelaki dan mengendalikan sudut dan dalamnya penetrasi.

Dengan menggerakkan pinggulnya, si wanita dapat mengatur posisi kepala penis agar menyentuh bagian yang paling disukainya.

Posisi ini memberikan gesekan yang baik pada dinding vagina dan rangsangan terhadap klitoris juga cukup tinggi. Posisi ini sangat sensual, dan sentuhan kulit sangat terasa. Selain itu, juga nyaman bagi kedua pasangan. Penetrasi cukup dalam, dan gerakan dapat dilakukan dengan leluasa.






Posisi Seks Kamasutra Duduk Imbang

Sementara lelaki duduk, wanita kemudian melakukan kemasukan dengan duduk diatas paha lelaki sambil membelakanginya. Gerakan awal dapat dilakukan wanita dengan mengiringkan tubuhnya ke depan untuk memperoleh posisi yang selesa untuk menggerakkan tubuhnya selari dengan batang lelaki. Lelaki dapat memberikan rangsangan pada buah dada pasangannya. Pada posisi yang sensual ini, dapat mencapai keseimbangan antara kedua pasangan. Kemasukan terjadi secara maksima dan memungkinkan gerakan menegak yang meluas. Orgasm wanita dapat dicapai dengan lebih cepat dengan rangsangan jari lelaki pada kelentitnya.




Posisi Seks Kamasutra Duduk Kupu-kupu

Kedudukan ini membutuhkan ransangan yang maksima. Dari posisi duduk di atas paha lelaki, Wanita akan melengkungkan tubuhnya ke belakang dan menahannya dengan tangan, kemudian melunjurkan kakinya ke depan.

Wanita sangat aktif, dan mengemut erat batang lelaki dengan farajnya. Bila kaki lelaki direnggangkan, kedua pasangan dapat melakukan gerakan berputar pada arah yang berlawanan, yang akan membangkitkan sensasi yang hebat.

Baik lelaki mahupun wanita dapat melihat wajah masing-masing, sehinggakan kenikmatan yang dihasilkan sangat intim bagi keduanya. Wanita juga dapat menggunakan kakinya sebagai tumpuan untuk menaik-turunkan tubuhnya dalam gerakan naik turun di sepanjang batang lelaki.





Posisi Seks Kamasutra Duduk Lebah

Wanita, dengan duduk diatas batang penis lelaki, bergerak secara menegak, sambil bertumpu pada tangan dan kakinya. Lelaki dapat membantu dengan mengangkat pinggul dan paha wanita. Pada posisi ini, si wanita mengendalikan dalamnya kemasukan. Bahagian depan vagina, termasuk G-spot-nya mendapatkan rangsangan yang tinggi. Bila wanita meletakkan lututnya di bawah, ia dapat membungkuk sehingga arah kemasukan dapat diatur. Agar lebih selesa, lelaku dapat bersandar pada dinding atau almari. Dengan demikian ia juga dapat melakukan rangsangan tambahan pada buah dada dan kelentit pasangannya.

Pastikan lelaki mengawal pergerakan wanita dengan baik agar batang tidak tertekan. Bahaya kerana ia boleh menyakitkan. Jika wanita semakin gairah cepat-cepat ubah polisi yang boleh dikawal.





Posisi Seks Kamasutra Duduk Utama

Wanita duduk diatas kerusi, pada ketinggian yang sesuai, sementara lelaki berlutut di lantai dan melakukan kemasukan batang zakar.

Mulakan dengan perlahan kerana posisi ini memerlukan kawalan agar kemasukan tidak melecetkan bibir faraj wanita.

Wanita akan memeluk pasangannya dengan melingkarkan kakinya di pinggul lelaki. Gerakan dan kemasukan akan cukup dalam, tetapi posisi ini cepat meletihkan kedua-dua pasangan.

0 ulasan:

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP